بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اتحاد و همدلی هواداران؛یعنی قهرمانی و افتخاراتی دیگر

امیر خادم آواتار              سلام به ژنرال و خداحافظی با  پرویز خان


با اینکه از دو سال قبل کاملا همچین روزهای قابل پیش بینی بود !بالاخره امیر خان ما و شما به تیم خودش برگشت.
من شاید در این سایت جز حمایت کنندگان پرویز مظلومی بودم!اما دلیل حمایت حقیر فقط بخاطر تیم محبوبم بوده است.
از حالا به بعد اگر زنده باشم از بنده مطالبی مسندبه همراه (تصاویر واقعی) خواهید دید که حتی بخاطر حمایت از همین امیر خان،مربی مورد تایید بنده از لحاظ فنی؛چه زخمهای در بدنم وارد شده است.
بازی در انزلی همراه تیم و درگیری با طرفداران انزلی چی که تماما توسط یکی از دوستان عکاسم به تصویر کشیده شده بود و در هیچ روزنامه و سایتی دیده نشده است،گویای حمایتهای بی دریغ بنده و دوستانم از این مربی خواهد بود.
این موارد را اگر گفتم فقط جهت این بود که همین طوری که امیرخان با سلام و صلوات آمده،بالاخره یک روزی چه با کسب عناوین قهرمانی و چه خدای نکرده عدم توفیق در نتیجه گیری باید نیمکت تیم محبوب ما را به فرد دیگری بسپارد.پس از هواداران واقعی استقلال باید بخواهیم اگر واقعا استقلال و مکتب آنرا دوست دارند در کار وی نگذارند که چون در این چند سال این خودمان بودیم که مانع موفقیتهای تیم خود شدیم و هرچه خوردیم از درون خانواده خود بوده است.

در هر حال از زحمات دو ساله ای که پرویز مظلومی و دیگر همکارن ایشان برای استقلال کشیدند،واقعا سپاسگذاریم و به عنوان یک استقلالی از همگی این عزیزان تشکر می کنیم و آرزوی موفقیت هم در زمینه فوتبال و هم در مسائل شخصی برای آنان داریم.

دست همه شما عزیران را با گرمی می فشاریم و باز هم می گوییم با لحظه به لحظه روزهای که با شما بودیم زندگی خواهیم کرد و همیشه گریه ها و شادی های که با شما و بازیکنان تیم محبوبمان در این دو سال داشتیم را فراموش نخواهیم کرد.
پس پیش بسوی افتخارات و مقامهای قهرمانی با هر کسی یا کسانی که دلشان با استقلال است نه شخص خاص به امید موفقیت استقلال و کوری چشمانی که دوست ندارند موفقیت این تیم محبوب را ببینند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 3 / 1391برچسب:کادرفنی,امیر قلعه نویی,هیئت مدیره,پرویز مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com